Monday, July 20, 2015




بیست و چهار ساعت از سیل در شمال و غرب ایران می‌گذرد و همچنان بسیاری از جاده‌های اصلی و فرعی باز نشده‌اند. جاده‌هایی مانند جاده چالوس و هراز که همواره مسیر مورد علاقه بسیاری از مسافران به سمت مناطق شمالی ایران بوده‌اند. 
میزان کشته‌شدگان این سری سیل‌های ناگهانی در ایران هنوز مشخص نیست اما به گفته مدیرکل بحران استان تهران تاکنون تعداد کشته‌شدگان سیل در استان تهران و البرز به ۱۴ نفر رسیده است. این در حالی است که رییس پلیس راهور از مفقود بودن ۲۵ خودرو در مناطق اطراف جاده چالوس خبر می‌دهد.
از هم‌اکنون بسیاری از مردم، در شبکه‌های اجتماعی باز هم انگشت اتهام تلفات مالی و جانی فراوان سیل‌ها و طوفان‌های اخیر را به سمت سازمان هواشناسی ایران گرفته‌اند. 
به گفته روزنامه‌نگاران در ایران، در حالی که سازمان آب و هواشناسی از وقوع طوفان شدید باخبر بوده است آن را اعلام عمومی نکرده است، نشان به آن نشان که تمرین تیم پرسپولیس، ۴۰ دقیقه پیش از آغاز، تعطیل می‌شود. اطلاعاتی که از سوی سازمان هواشناسی ایران در اختیار عموم قرار گرفته، وقوع باران و رعد و برق بوده است.
با سر زدن به شبکه‌های اجتماعی می‌توان به وسعت طوفان و سیل اخیر در ایران پی برد. تقریباً از همه شهرهای شمالی و غربی ایران از نور در استان مازندران تا بوکان در استان آذربایجان غربی و سقز در استان کردستان تصاویر سیل و خودروهای غوطه‌ور در آب را در میانه خیابان می‌توان در شبکه‌های اجتماعی یافت. متن برگفته از سایت ناظران: 
تصاویر برگفته از دویچه وله










0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page