Sunday, July 19, 2015

به گزارش سایت پارسینه شرکت مک دونالد فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی اش در ایران را گشود.
اولا که هرگونه فعالیت اقتصادی آمریکا با ایران منوط به تصویب توافق هسته ای در کنگره آمریکاست.
دوما مک‌دونالد در وبسایت خود اعلام کرده است که این کمپانی "در حال حاضر زمانی قطعی را برای توسعه رستوران‌ های خود در ایران مشخص نکرده است." هر چند در ادامه آمده است که مک‌دونالد در آینده "شاید گام‌هایی را در این راه بردارد."
سوماً ده‌ها رستوران فست فود بسيار شيك در طول سالیان گذشته در ایران فعالیت داشتند، در زمان اسید پاشی‌ها به صورت دختران در دوره حسن روحانی و در زمان کشتار جوانان در دوره محمود احمدی‌نژاد و قبل از آن ...
حال با افتتاح احتمالی‌ یک رستوران زنجیره‌‌ای دیگر با نام متفاوت آیا این موضوع میتواند لزوما باعث تغییر در زندگی‌ ایرانیان شود؟
یا اینکه ابتدا می‌بایست قانون اساسی‌، قوانین حمایت از تولید کننده ، قوانین حمایت از کارگران، ... اصلاح شوند. امنیت سرمایه گذاری و تولید ایجاد شود تا از این طریق به بهبود وضعیت اقتصادی کمک شود. اما آیا افتتاح رستوران‌های زنجیره‌‌ای و یا ورود شرکت‌های غربی با حفظ همین سیستم و با همین قوانین، به بهبود معیشت کمک خواهد کرد؟
مسلما زمانی‌ جامعه ایرانی‌ میتواند به بهبود شرایط امیدوار باشد که راه برای تولید کالا و فعالیت اصناف مختلف جهت دفاع از حقوق ایرانی‌ ها باز شود و این میسر نخواهد بود جز با تغییر اساسی‌ در قوانین.
بیانیه حزب کمونیست کارگری: صورت مساله اساسی جامعه سرنگونی جمهوری اسلامی است
حزب حکمتیست در صف مقدم مبارزات کارگران و مردم بیش از پیش بر برافراشتن پرچم مبارزه برای بهبود شرایط کار و زندگی و مبارزه قاطع برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی پافشاری میکند. ما رهبران کارگری ، زنان و جوانان و همه آزادیخواهان و برابری طلبان را برای تحقق این امر به گسترش مبارزه ای همه جانبه در سراسر ایران برای افزایش فوری دستمزدها و تامین فوری معیشت مردم کارگر و زحمتکش، آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی، برای الغای مجازات اعدام، برای جمع کردن بساط سرکوبگران ضد زن در خیابانها، و برای عقب راندن جمهوری اسلامی و سرنگونی آن فرا میخوانیم.
تیر 1394 - ژوئیه 2015
متن کامل بیانیه حزب کمونیست کارگری در لینک زیر:
http://iran-telegraph.com/…/1512-sorat-maale-asasi-jame-sar…

sepidedam

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page