Thursday, July 23, 2015



.
احمد جنتی٬ دبير شورای نگهبان گفته وضعيت جامعه ايران «خيلی بد» شده و در حال حاضر بی‌نظمی و بی‌قانونی و ارتشاء در قوه قضائيه و دستگاه‌های دولتی بيداد می‌کند.
-------
بیاد داستانی از امیرکبیر می افتیم که روزی
از امیر كبیر پرسیدند : در مدت زمان محدودی که داشتی چطور این مملکت رو از هرچی دزده پاک کردی؟
گفت: من خودم دزدی نمی کردم و نمی گذاشتم معاونم هم دزدی کند. اونم از این که من نمی گذاشتم اون دزدی کنه، نمی گذاشت معاونش دزدی کنه و ....
تا آخر همین طور...
اگه من دزدی میکردم تا آخر دزدی میکردن و کشور می شد دزدخونه همه هم دنبال دزد میگشتیم و چون همه مون دزد بودیم هیچ دزدی هم محکوم نمی کردیم مردم هم گیج و ویج می شدن
........................
خانه از پای بست ویران است

sepehrAZADI


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page