Saturday, August 29, 2015


خامنه‌ای در دیدار با همسر و فرزندان یک شهید:
حزب‌الهی‌ها باید زیاد بچه داشته باشند
خانم شاهزاده احمدی‌‌زاده همسر شهید «هادی کجباف» از کشته شدگان جنگ داخلی سوریه که در ایران به عنوان "مدافعین حرم" نامگذاری شده‌اند،همراه فرزندانش چندی پیش با خامنه‌ای دیدار کرده است او با اشاره به اینکه «این یک دیدار معنوی» بود گفت: آقا برای ما صحبت کردند و حرف‌هایی زدند که ما را به موقعیت و وظیفه‌مان بیشتر آگاه کرد. ایشان با تک تک بچه‌ها صحبت کردند.
وی اضافه کرد: آقا از پسرم محمد پرسیدند: آقا محمد ازدواج کرده‌ای؟ بچه داری؟ محمد در پاسخ ایشان گفت: بله یک فرزند دارم. آقا فرمودند: چرا یکی؟ بچه حزب‌الهی‌ها باید زیاد بچه داشته باشند و کلی با محمد درباره بچه صحبت کردند. دیداری که خیلی به ما آرامش داد و قلبمان را تسکین بخشید.
منبع:پارس نیوز
http://goo.gl/F۶ZGye
...................
چهار سال پیش خامنه‌ای در دیدار با هیات دولت گفته بود:«مسأله‌ افزايش نسل و اينها جزو مباحث مهمى است كه واقعاً همه‌ مسئولين كشور -نه فقط مسئولين ادارى - روحانيون، كسانى كه منبرهاى تبليغى دارند، بايد در جامعه درباره‌ آن فرهنگ‌ سازى كنند؛ از اين حالتى كه امروز وجود دارد -يك بچه، دو بچه - بايد كشور را خارج كنند. رقم صد و پنجاه ميليون و دويست ميليون را اول امام گفتند۳- و درست هم هست - ما بايد به آن رقمها برسيم»
اشاره خامنه‌ای به سخنرانی خمینی در تاریخ ۱۳۵۸/۲/۳۰ در شهر قم با موضوع توطئه بر ضد اسلام و روحانیت است.
در آن سخنرانی خمینی گفت:«مملكت ایران ۳۵ میلیون حالا می‌ گویند جمعیت دارد. وسعتش آنقدر است كه برای صد و پنجاه میلیون تا دویست میلیون جمعیت كافی است. یعنی اگر دویست میلیون جمعیت داشته باشد، در ایران به رفاه زندگی می‌ كنند».
نظر شما در این‌باره چیست؟
کارگاه آموزشی شهروندیار 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page