Tuesday, September 8, 2015



دو روز قبل شهروندیار در یکی از پست هایش برای نجات یک زن محکوم به قصاص درخواست کمک فعالین داخل را به اطلاع همراهان شهروندیار رساند. 
شهرزاد در نوشته اش چنین ادامه می دهد: 
من ضمن تشکر از شما به خاطر این همه انسانیت و همدردی وصف ناشدنی، اعلام می‌کنم که دیگر پولی به حساب من واریز نکنید، من حساب خود را مسدود کردم و مجموعه مبالغ ارسالی شما به حساب بنده صدو چهار میلیون و هشتصد هزار تومان بود که همه را به حساب انجمن ریختم.
دلیل اینکه حسابم را مسدود کردم هم این بود که مبالغ شما مستقیم به حساب انجمن واریز شود تا خدایی ناکرده، مشکلی برای انتقال وجه پش نیاید.
از شما بابت نگرانی خاطرتان عذر می‌خواهم و همینطور از انجمن حمایت از زندانیان مرکز که با ارسال وجوه شما به حساب من متحمل دردسرهای فراوانی شدند.
...
مردم نیکوکار کماکان می‌توانند کمک‌های خود را به حساب شماره:
207-810-1020951-1
بانک پاسارگاد
شماره شبا : " IR 280570020781001020951001 "
بنام انجمن حمایت از زندانیان مرکز واریز کنند.
از همین جا از همراهان انسان دوست و شریف شهروندیار که به هر صورت تلاش کردند نقشی در این کار نیک و بشردوستانه ایفا کنند، سپاسگذاریم.

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page