Thursday, October 8, 2015



تجمع گسترده و سراسری معلمان در بیشتر شهرهای ایران
"هاشم خواستار" فعال صنفی و زندانی سابق خبر داد:
تجمع معلمان خراسان رضوی از دقایقی پیش آغاز شد
مشهد (۱۶ مهر ۱۳۹۴)
منبع: صفحه فیسبوک هاشم خواستار
..............
خبر تکمیلی ۱:
كرمانشاه - تجمع معلمين كرمانشاه مقابل اداره آموزش‌و‌پرورش اين شهرساعت ۱۰:۱۵ بابيست نفر شروع و درساعت ۱۰:۴۵ صبح به سيصد نفر رسيدند.
خبر تکمیلی ۲ :
تهران - تجمع معلمين تهران مقابل اداره آموزش‌و‌پرورش‌كل درميدان فلسطين ساعت ده با بيست نفر شروع و درساعت ۱۰:۳۰ به نزديك ۴۰۰ نفر رسيدند. این تجمع تا ساعت ۱۱:۰۰ با افزایش معلمان معترض به حدود ۶۰۰ نفر رسید.
خبرهای تکمیلی از تهران حاکی است مأموران اطلاعات مانع گرفتن عکس و فیلم از تجمع معلمان می‌شوند. آنها در این رابطه یک جوان 23 ـ 24ساله را دستگیر کردند.
نیروهای لباس‌شخصی و موتورسواران یکان ویژه نیز در محل مستقر شدند.
خبر تکمیلی ۳:
تربت حيدريه - تجمع معلمين شروع شده است جمعيت در حال زياد شدن هستند .
خبر تکمیلی ۴:
سنندج – از صبح تجمع معلمان شروع شده است و استقبال خوبي شده است.
بر اساس اخبار رسیده تجمع سکوت در تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، مازندران، خوزستان و بسیاری از شهرها و استان‌های دیگر هم در حال برگزاری است.
خبر تکمیلی ۵:
در استان فارس، معلمان شهرهای قیر و کارزین نیز به تجمع سراسری معلمان پیوستند. آنها به تهدیدهای ماموران لباس شخصی اعتنایی نکرده و تجمع خود را در مقابل اداره آموزش و پرورش شکل دادند.
............................
این تجمعات درحالی برگزار شده که دیروز طی حمله نیروهای امنیتی به جلسه کانون‌صنفی‌معلمان در تهران تعدادی ازاعضای كانون بازداشت و بعد از بازجويی تهديد به عدم شركت در تجمع سراسري ۱۶ مهر شده بودند.
برخی اعضای کانون صنفی معلمان اظهار داشته اند که از دیروز تا امروز صبح بازجویی شده‌اند و صبح همگی با ضمانت آزاد شدند.
اسامی باز داشت شدگان : مسعود زینال زاده ، محمد حبیبی ، صدیقه روشن ضمیر ، جعفر ابراهیمی ، محمد تقی فلاحی ، خانم بادپر ، دکتر زارعینی ، میلاد درویش ، اسداله جواد پور ، آقای ریگی . اسم های دیگر هنوز نرسیده است. جمعا چهارده نفر را درجلسه دستگیر کرده اند، از آنها خواسته اند که از تجمع اعتراضی امروز برائت بجویند که این زنان ومردان دلاور زیر چنین باری نرفته اند و بازجوها و نیروهای اطلاعاتی به آنها گفته اند فردا بعد از تجمع همه شما را دستگیر می کنیم . فعلا همگی موقتا آزاد شده‌اند.






با مُسکِن رتبه‌بندی مشکل معلمان حل نمی‌شود/ آیا اعتراض به تبعیض و بی‌عدالتی جرم است؟


تجمع معلمان سقز، کردستان - عکس از سایت حقوق معلم و کارگر


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page