Friday, November 13, 2015



اخیرا یک مجموعه تلویزیونی به نام "معمّای شاه" از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده که رضا شاه پهلوی را در حال کشیدن تریاک نشان میدهد. به گفته بسیاری از هم میهنانی که این سریال را دیده اند، دروغ پردازی و تحریف تاریخ در این سریال موج میزند، که البته در جمهوری اسلامی دور از انتظار هم نیست و تاریخ در مورد خدمات رضا شاه پهلوی و پسرش قضاوت خواهد کرد.

اما حال که بحث تریاک کشیدن «رضا شاه» در تلویزیون جمهوری اسلامی مطرح شده، مایل هستیم پرسشی را در اینجا مطرح کنیم: با توجه به اینکه «حسن روحانی» بر خلاف علی‌ خامنه ای‌ تا کنون در حال کشیدن سیگار و پیپ دیده نشده، علت جرم گرفتگی مشهود دندان‌هایش و استفاده از «رژ قرمز رنگ» جهت پنهان نمودن کبودی لب‌هایش چیست؟

لازم به ذکر است حسن روحانی تنها دو روز قبل از سفر رسمی خود به ایتالیا و فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی از اعدام محکومین موادمخدر دفاع کرد و گفت:

«بیشتر اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاق موادمخدر می‌باشند. ما مرز طولانی با افغانستان داریم و اگر اعدام را (برای جرائم موادمخدر) لغو کنیم موادمخدر به راحتی به اروپا خواهد رسید و این برای شما بد خواهد شد».

این اولین موضعگیری رسمی روحانی در قبال اعدام‌های روز افزون در ایران است.

توصیه میشود جهت بزم هاى شبانه آخوندها همراه با منقل ترياك و... و همچنين شناخت ماهیت جمهوری اسلامی و چهره هایی مانند روح الله خمینی، اکبر هاشمی‌ رفسنجانی‌، سید محمد بهشتی، منتظری، بنی‌ صدر، .... و ترفند‌های کثیفی که جهت فریب افکار عمومی‌ مورد استفاده قرار گرفته، اعترافات تكان دهنده جعفر شفيع زاده، سر محافظ آيت الله خمينى در كتاب "پشت پرده هاى انقلاب" را حتما بخوانید.
پر واضح است طرفداران جمهوری اسلامی برای خنثی کردن اطلاعاتی‌ که جعفر شفیع‌زاده در این کتاب در اختیار مخاطب قرار میدهد، وجود چنین فردی را اساسا منکر شده اند. اما این اطلاعات را می‌بایست در کنار دانسته‌های خود از منابع دیگر قرار دهیم، تا بتوانیم به مانند قطعات پازل، تصویر کامل را مشاهده کنیم.
متن كامل قسمت اول اين كتاب به صورت پى دى اف و كتاب صوتى در لينك زير:

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page