Friday, May 23, 2014




« سیرک بزرگ روحانی »

 
طرفداران روحانی می‌گویند: یه خورده انصاف داشته باشید یه خورده غیرت و یه
خورده انسانیت!
لطفا برای آشنایی با شیوه های پروپاگاندا و حقه‌های جمهوری اسلامی در سایت‌های فارسی و همچنین رسانه‌‌های بین‌المللی این مطلب را قبل از آنکه لینک‌ها و کامنت‌ها را پاک کنند حتما ببینید.
عبدالرضا رحمانی فضلی، "وزیر کشور" در دولت حسن روحانی از نیروی انتظامی به خاطر بازداشت دختران و پسران موزیک ویدئوی «خوشحال» (Happy) حمایت کرد گفت: «از ناجا در برخورد با تولید موسیقی‌های غیرمجاز و بعضا مبتذل حمایت می‌‌کنیم.
فضلی روز گذشته پنج‌شنبه ( ۱ خرداد ۱۳۹۳ ) به خبرگزاری "نسیم"، وابسته به سپاه پاسداران گفت: «از ناجا در برخورد با تولید موسیقی‌های غیرمجاز و بعضا مبتذل حمایت می‌‌کنیم. هرکاری در کشور باید با روال قانونی انجام شود و از نیروی انتظامی در برخورد با هرنوع قانون‌شکنی حمایت می‌کنیم.»
یکی‌ از حقوق بگیران روحانی به نام محسن امین در کامنتی در زیر خبر خطاب به سپیده دم نوشت:
" شما فقط یه مشت مخالف کوچیک دولتید که کار به جایی نخواهید برد . از رحمانی فضلی میگید ولی از پیام تویتر رئیسش چیزی نمیگید؟ یه خورده انصاف داشته باشید یه خورده غیرت و یه خورده انسانیت 
"
لطفا برای دیدن این کامنت لینک زیر را باز کنید:
http://goo.gl/QImGZ3

حال با مراجعه به سایت بالاترین خواهیم دید که موضوع داغی‌ برای این خبر زده شده و گویی روحانی از رقص و شادی جوانان خشنود است و پیامی نیز در صفحه توییتر رسمی‌ خود منتشر نموده:

اما جالب اینجاست که اولا متن این توییت سال گذشته در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شده آن هم از صفحه تویتری که محمد رضا صادق، مشاور رئیس جمهوری ایران در گفتگو با خبرگزاری دولتی فارس در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۳ گفت که حسن روحانی اصلا حساب توییتر ندارد
!
مصاحبه با رادیو بین المللی فرانسه:
http://goo.gl/yYNh5e

این خبر دروغ پس از انتشار گسترده، به سرعت به رسانه‌‌های بین‌المللی نیز راه یافت و تیلور جونز، کارتونیست آمریکایی نیز طرحی کشیده و منتشر نمود که امروز در سایت خودنویس چاپ شد.

و اینطور نشان داده شده که حسن روحانی خواهان بر خلاف میل علی‌ خامنه‌ای خواهان رقص و شادی برای جوانان است! داستان به همین مسخره گی‌!
مسلما یک رئیس جمهور سکولار، تحصیل کرده و با شخصیت از طریق کانال‌های رسمی‌ با مردم کشورش صحبت خواهد کرد و به این سیرک نیاز ندارد و این خود نشان دهنده توشههٔ خالی‌ روحانی است که روز به روز بیشتر بر همه آشکار میشود.
و هر روز نیز این شیوهٔ پروپاگاندا و انتشار اخبار کذب به شکل دیگری در حال تکرار است و رسانه‌ ها، فعالین سیاسی، روزنامه نگاران، ... را هم به خود مشغول می‌کند ... و کمتر کسی‌ هم نگران جوانانی هست که در این میا‌‌ن دستگیر میشوند و امنیت آنها به خطر خواهد افتاد ... گویا تا این حکومت به همراه نقض حقوق بشر باقیست، کسب در آمدی است برای خیلی‌ از رسانه‌ ها!
نمونه دیگر "کمپین آزادی‌های یواشکی" است که در مورد آن‌ باز هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
منبع : سپیده دم


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page