Monday, November 17, 2014







پیشنهاد علی مطهری برای شلاق زدن تماشاگرانی که در ورزشگاه فحش می‌دهند!


علی مطهری، عضو مجلس شورای اسلامی و یکی‌ از حامیان اصلی‌ حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ در یک سخنرانی در دانشگاه صنعتی بیرجند پیشنهاد داد تا: «تماشاگرانی که در ورزشگاه فحش و ناسزا می‌دهند دستگیر و با زدن ۸۰ ضربه شلاق به هر نفر از این حرکات جلوگیری کرد.»

وی همچنین با بیان اینکه تحریم‌ها بعد از «فتنه ۸۸» بیشتر شده است، گفت: دشمن از آن شرایط استفاده کرد و مسائل حقوق بشری را مطرح کرد و تحریم‌ها بیشتر شد

آیا علی‌ مطهری که خودش در سال‌های گذشته در مجلس شورای اسلامی به نماینده‌های دیگر فحاشی کرده حاضر است ۸۰ ضربه شلاق را تحمل نماید، تا ادب شود و برای دیگر نماینده‌ها درس عبرتی شود و از این حرکات در مجلس جلوگیری به عمل آید؟ رطب خورده منع رطب كی كند؟!

لازم به ذکر است دو سال پیش افرادی امثال مسعود بهنود و مهدی خرعلی و پیمان عارف ابتکار به خرج داده و با پیشنهاد «تک رای» به علی‌ مطهری تبلیغات گسترده‌ای را در جهت شرکت در انتخابات و حمایت از پسر "پاره تن امام" آغاز کردند!

و جالب است بدانید سالها پیش آیت‌الله مرتضی مطهری پدر علی‌ مطهری، از نظریه‌پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران در مورد چهارشنبه سوری و نوروز با اهانت به میلیون‌ها زن و مرد ایرانی‌ گفت:

" چهارشنبه آخر سال می شود بسیاری از خانواده ها، که باید بگویم، خانواده های احمق ها، بسیاری از خانواده های احمق ها دِ یا الله آتشی روشن میکنند ، هیزمی روشن میکنند، بعد آدمهای سر و برو گنده ، با آن هیکل های نمی دانم چنین و چنین ، از روی آتش می پرند. ای آتش زردی من از تو سرخی تو از من.آه این چقدر حماقت است .خوب چرا چنین می کنید ؟!
شما می بینید یک کار احمقانه است، دلیل خریت پدران شما است روشونو بپوشید. چرا دو مرتبه این سند حماقت را سال به سال تجدید می کنید.این فقط یک سند حماقت است،که هی کوشش می کنید که این سند حماقت را همیشه زنده اش نگاه دارید.مائیم که چنین پدران احمق داشتیم "


منبع : سپیده دم 


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page