Saturday, May 2, 2015


قاسم اکسیری‌فرد، استاد دانشگاه، که به دلیل داشتن صدای زنانه از تدریس در دانشگاه محروم شد، بین ساعات ده و نیم تا دوازده و نیم روزهای اداری در سردر سازمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر مفاهیم فیزیک را به رهگذران تدریس می‌کند.

او در صفحه فیس‌بوکش می‌نویسد: «کمیته‌ی احراز صلاحیتهای عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین در تاریخ ۱۱ شهریور ۹۳ حکم به ناتوانی من به انتقال مفاهیم علم و دانش به علت آهنگ صدایم داده است و حکم به عدم احراز صلاحیت عمومی من برای عضویت در هیات علمی داده است. دانشگاه بر اساس تصمیم این کمیته حکم به عدم مقدوریت در تمدید قرارداد من داده است و این حکم از ۱۵ بهمن ۹۳ اجرایی شده است. 
از دانشگاه تشکر می‌کنم که وقت آزاد زیادی در اختیار من قرار داده است. لذا بین ساعات ده و نیم تا دوازده و نیم روزهای اداری در سردر سازمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر مفاهیم فیزیک را به رهگذران تدریس می‌کنم. ۱۳ اردیبهشت از روی پوستری درس‌های ساده در مورد مدل استاندارد ذرات بنیادی و برهم‌کنش‌های بنیادی می‌دهم. اگر سوالی در مورد نظریه‌ی ذرات بنیادی٫ گرانش و فیزیک داشتید خوشحال خواهم شد در زمان و مکان یاد شده به شما پاسخ دهم.»








0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page