Saturday, March 14, 2015


داستان از این قرار است که لباس شخصی‌ها روز دوشنبه، ۱۸ اسفند به علی مطهری در شیراز حمله ‌می‌کنند تا نتواند در دانشگاه شیراز سخنرانی کند. بعد امام جمعه شیراز -اسداله ایمانی- می‌گوید که مطهری حریم ولایت و خبرگان رهبری را شکسته و اعلام می‌کند که کسی که باد کاشته طوفان درو می کند.» 
حالا علی مطهری، نماینده مجلس و فرزند مرتضی مطهری- از بنیانگذاران انقلاب اسلامی، نامه سرگشاده‌ای نوشته به امام جمعه شیراز و گفته «خوشحالم که نقش خود در این حادثه را آشکار نمودید» و تاکید کرده که «هیئت تحقیق وزارت کشور باید به شما به عنوان متهم بپردازد.» 
نامه علی مطهری، که لباس شخصی‌ها را «داعشی وطنی» خطاب می‌کند و خواستار آزادی مخالفان داعشی‌های وطنی می‌شود، در نوع خود کم نظیر است. گویا تا صابون داعشی‌های وطنی یک بار به تن اعضای بدنه نظام نخورد، صدا بلند نمی‌کنند تا واقعیت‌ها را بگویند. مهره‌های بریده، همه از همین خشم شروع کرده‌اند. حقیقت این است که روز به روز از تعداد کسانی که دلسوز واقعی حکومت بوده‌اند کاسته می‌شود.

نامه طولانی علی مطهری به اسداله ایمانی -امام جمعه شیراز خالی از لطف نیست. نامه‌ای که صریح، بدون تعارفات و واژه‌های معمول و بسیار واضح نوشته شده. بد نیست نگاهی به آن بیندازید.


لینک نامه :





0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page