Thursday, March 12, 2015





نتانیاهو : ایران کشوری با تمدنی باشکوه که در سال ۱۹۷۹ 

بوسیله مذهبی های تندرو ربوده شده است



سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره امریکا جنجال های بسیاری در جهان به پا کرد و طبق معمول با حجم گسترده ای از شانتاژ و هیاهوی جمهوری اسلامی روبرو شد . اما آن بخش از سخنان نتانیاهو که جمهوری اسلامی را خشمگین کرده واقعیت هایی آشکار و بی پرده ای از ماهیت جمهوری اسلامی است که حتی اپوزیسیون هم به این خوبی آن را عنوان نکرده است.

نتانیاهو گفت برای اینکه ماهیت رژیم حاکم بر ایران را بدانید؛ ایرانیان مردمی بسیار با استعداد با تمدنی باشکوه هستند که کشورشان در سال ۱۹۷۹ بوسیله مذهبی های تندرو ربوده شده و تبدیل به یک دیکتاتوری سیاه شده است. باور رژیم جهادی است .

رژیم ایران با داعش دارای یک ایدولوژی است و هر دو برای اسلام جهادی با یکدیگر رقابت می کنند یکی خود را جمهوری اسلامی می نامد و دیگری خود را امارات اسلامی نام نهاده است. هر دوی آنها به دنبال امپراتوری اسلامی هستند , نخست در منطقه و سپس در تمام جهان . آنها تنها بر سر این موضوع که کدام رهبر این امپراتوری باشند بایکدیگر اختلاف دارند.

بزرگترین خطر برای جهان پیوند خوردن اسلام جهادی با جنگ افزار هسته ای است. پروانه دادن به ایران در دستیابی به سلاح هسته ای برای شکست دادن داعش منجر به پیروزی در جنگ می شود اما جهان از دست خواهد رفت .

نتانیاهو همچنین در بخشی از سخنان خود یادآوری کرد دولت جدید ایران که قرار بود میانه رو باشد همچنان به دار زدن , آزار 
اقلیت های دینی , زندانی کردن ژورنالیست ها ادامه داده و حتی تعداد اعدام ها در این دولت بیشتر از پیش شده است.


0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page