Friday, November 21, 2014







ماهیت سید محمد خاتمی و دروغ‌های او را افشا خواهیم کرد، اما مایل نیستیم به او کوچکترین آسیبی برسد، زیرا که تا چند صد سال او را به عنوان سید مظلوم به دنیا معرفی‌ خواهند نمود.





گاهی عده‌ای در فضای مجازی بحث کشتن آخوند‌ها را جهت خلاصی از شر آنها مطرح میکنند اما ما گردانندگان صفحه سپیده دم مایل نیستیم به هیچ آخوندی کوچکترین آسیبی برسد و معتقدیم حتی فحاشی به آنها نیز خطاست اما ترد و منزوی ساختن آنها يكي از بهترين راه حل هاست!

اما درباره ماهیت آنها اطلاع‌رسانی کرده ایم و با وجود همه هزینه‌ها و مخاطرات به اطلاع‌رسانی خود ادامه خواهیم داد.

و یکی‌ از سوالاتی که بارها پرسیده شده این است که چرا انتقادات ما بیش از همه متوجه به سید محمد خاتمی است. پاسخ خیلی‌ ساده و روشن است، چرا که خطر سید محمد خاتمی که با لبخند و گٔل به دست از پشت به مردم ایران خنجر میزند و هم در دوران روح الله خمینی و هم در دوران علی‌ خامنه‌ای به تثبیت دیکتاتوری مذهبی‌ کمک کرده است را بیشتر از هم نامش احمد خاتمی می‌دانیم، که با قیافه ترسناک و اندیشه‌های متحجرانه خود، کاری جز ترویج اندیشه "انتخاب بین بد و بدتر" و یا آنچه که دکتر شاپور بختیار "افسانه فلان آخوند معتدل و دیگری سفاک" نامید، نمی کند و خاصیتش برای نظام جمهوری اسلامی همین است و بس!

در جمهوری اسلامی آن‌ هدفی‌ که مایل هستند به آن‌ برسند توسط احمد جنتی ها، احمد خاتمی ها، مصباح‌ یزدی ها ، حسین شریعتمداری‌ها .... و دیگر چهره‌های منفور به آن‌ حمله میشود! 

و اگر با دقت به اخبار و رویداد‌های سال‌های اخیر بنگریم، از این ترفند همیشه در مقاطع مختلف استفاده شده است.

اما بسیاری از رسانه‌‌ها از جمله بی‌ بی‌ سی‌ فارسی هر روز جهت ترویج همین اندیشه و فریب افکار عمومی‌ اطلاع‌رسانی میکنند. به عنوان نمونه میتوانید به این خبر نگاه کنید:

احمد جنتی امام جمعه موقت تهران از رای عدم اعتماد مجلس ایران به وزرای پیشنهادی علوم به خاطر "ارتباط با فتنه" تشکر کرده ...


ماهیت سید محمد خاتمی و دروغ‌های او را افشا خواهیم کرد، اما مایل نیستیم به او کوچکترین آسیبی برسد، زیرا که تا چند صد سال او را به عنوان سید مظلوم به دنیا معرفی‌ خواهند نمود.

دکتر شاپور بختیار در کتاب نوشته است: 
... خلاصه اينكه تأخير در آمدن خمينی بنفع ما بود . و در اين راه خيلی تلاش كردم . ولی در هر حال موافق نبودم كه بيآيد به ايران و در ايران يا در فضای ايران كشته بشود . 
بردنش به جزيره كيش يا به شهر ديگری هم مسائل مهمی را مطرح ميكرد كه اطمينان نداشتم. بهتر بود كه تهران بيآيد كه قوای انتظامی بالاخره متمركز بود. از اينجهت گفتم هر بلائی هست بيايد نزديك خود من و وقتی كه وارد فضای ايران شد مخصوصاً سپردم كه هيچ آسيبی به ايشان نرسد . 
چرا؟ كشتن خمينی خيلی آسان بود ولی هيچ كس نميخواست خمينی را بكشد . چظور سپهبد تيمور بختيار را ساواك ميتواست در عراق بكشد و آقای خمينی را نميتوانست بكشد؟ اينكه از آن زمان. 
زمانی هم كه بنده عرض كردم خيلی آسان بود. بهمين آقای ربيعی ميتوانستم بگويم طياره اش را سرنگون كند . اگر او نميكرد وسائل ديگری بود كه بكنيم . ولی ... 
ولی آنوقت عوض سه سال و سی سال ، سيصد سال ما در عزای اين امام مظلومان بوديم. هيچوقت نبايد يك ابله جانی را مظلوم كرد. اشتباهاتی كه سلاطين و سران دولتها ميكنند اينست كه اشخاص كوچكی را زجر و شكنجه ميدهند و به يك درجه ای ميرسانند كه اين افراد پيغمبر ميشوند و امام ميشوند. 
در هر صورت مقدس ميشوند و در ذهن مردم درجه والائی ميگيرند. اگر خمينی كشته شده بود آنوقت شما ميديديد كه مردم ايران تا چند سال برای يك جنايتكار اشك ميريختند و سينه ميزدند. ولی حالا روزی كه اين جنايتكار از بين برود مردم ايران با اين همه بلائی كه بسرشان آمده شادی و پايكوبی خواهند كرد. شايد يك مقداری ملت ما، با تمام گرفتاريهائی كه دارد، مستحق بود كه يك خمينی را هم ببيند و بيدار بشود، يواش يواش بفهمد كه حرمت قانون و آزادي خود و ديگران بايستي در مملكت يك روزي بنيانگذاري بشود. و اما راجع به اين مسئله ای كه گفتيد، چند نفر از دوستان ايشان بمن رجوع كردند كه ايشان تأمين جانی دارد يا ندارد. بنده گفتم كه من دستور داده ام تا فرودگاه مهرآباد و آمدن در سالن ، قوای انتظامی برای حفاظت همه مردم باشند. 

دانلود کتاب ۳۷ روز پس از ۳۷ سال در لینک زیر:


« ... افسانه فلان آخوند معتدل و دیگری سفاک به منظور فریب من و شماست و امروز از نقطه ضعف و در شرایط کنونی رفسنجانی خود را مرد معتدل و آماده به تبادل نظر معرفی می کند ، فردا پیرو خط امام می شود یعنی خط شقاوت ، خط جنگ و ستیز و امام امت شهید پرور می شود فتنه خمینی یا باید در خاک ایران دفع گردد و یا حکومت اسلامی هرگز نخواهد توانست از صدور آن به خارج جلوگیری کند . این را برای خارجی ها می گویم مخصوصا . آقای رفسنجانی هرقدر هم که هر جایی باشد که هست قادر نخواهد بود حتی با معاضدت اربابانش یک حکومت دنیا پسند و تا حدی دموکرات در ایران بنیانگذاری کند پس مبارزه ما ملی گرایان و دموکراتها با حکومت او و سوابق شخصی او آسان تر خواهد شد ... »

سخنرانی شادروان دکتر شاپور بختیار در جشن بزرگداشت مشروطیت در هامبورگ




منبع : سپیده دم

0 comments:

Post a Comment

Sample Text

Powered by Blogger.

Video

Popular Posts

Our Facebook Page